In het kort

Auteur: Robert Ogilvie
Taal: Nederlands
Pagina's: 372
Publicatiedatum: 29 november 2004

Samenvatting

CEO's, directeuren, managers, leidinggevenden, iedereen die verantwoordelijk is voor het bedenken van strategie- en marketingcampagnes is voortdurend op zoek naar nieuwe concepten en inspirerende voorbeelden. Het doel van deze strategieën en de besluitvorming die daarbij komt kijken is om succesvolle wegen naar de toekomst uit te stippelen, hoe veranderlijk die ook is. Het gaat erom te reageren op verwachte en onverwachte uitdagingen, de omvang van het risico in te schatten, nieuwe kansen te creëren en vooral een voorsprong op de concurrentie te behalen en te behouden.

In dit boek wordt de kunst van het oorlogvoeren bestudeerd, een kunst die de moderne manager veel vruchtbare ideeën kan opleveren vanwege de efficiëntie waarmee een "militair manager" moet opereren om het hoofd te bieden aan de enorme druk van oorlog en slagveld.

In het kort

CEO's, directeuren, managers, leidinggevenden, iedereen die verantwoordelijk is voor het bedenken van strategie- en marketingcampagnes is voortdurend op zoek naar nieuwe concepten en inspirerende voor...

Specificaties

Auteur
Robert Ogilvie
Uitgever
Atlas Contact, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
372
Ondertitel
voorheen 'Krijgen is een kunst'
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
29 november 2004
ISBN
9789025419844

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Krijgskunde en ondernemingsstrategie"

Duurzaam zakendoen door liefde voor de natuur

Duurzaam zakendoen door liefde voor de n...

Paul Blot
€ 16,95
Bloedstollend vastgoedverhaal Markthal Rotterdam

Bloedstollend vastgoedverhaal Markthal R...

Hans Schröder
€ 42,50
OR en financiële begrippen

OR en financiële begrippen

Rob Latten
€ 31,50