Laden...
In het kort
Samenvatting
Wie termen zoals leiderschap, service, respect, change, prestaties, kernwaarden, verkoop, enzovoort als engagementen beschouwt, verkrijgt een ruimere blik dan wanneer die termen op zichzelf bekeken worden. Engagement is namelijk genomen als iemand anders daar iets aan heeft. Dat relationele aspect is het uitgangspunt van deze gids.
En al vlug blijkt dat engagementen op verrassende wijze verband houden met elkaar…voor wat, hoort wat.
Steven Stockman (Leuven, 02/11/1970) is master filosofie. In de loop van zijn carrière was hij bij diverse ondernemingen onder meer consultant, HR-manager en Algemeen Directeur. Hij ontwikkelde het engagements-model 'spheres of engagement' om focus en enthousiasme binnen de bedrijfsmuren te houden. Vandaag realiseert hij strategieën in ondernemingen. (www.stepup-sr.com)
In het kort
Wie termen zoals leiderschap, service, respect, change, prestaties, kernwaarden, verkoop, enzovoort als engagementen beschouwt, verkrijgt een ruimere blik dan wanneer die termen op zichzelf bekeken wo...
Specificaties
Auteur
Steven Stockman
Uitgever
Brave New Books
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
150
Ondertitel
Wat kunnen directies, medewerkers en klanten voor elkaar betekenen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
19 oktober 2018
ISBN
9789402177596
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Kleine gids voor groot engagement"