Laden...
In het kort
Samenvatting
Wie herkent dit gevoel niet? Je bent op zoek naar een cadeautje. Of een nieuwe telefoon. Of een boormachine. Vol goede moed surf je naar je favoriete website. Je typt een zoekterm in of klikt wat rond en – tada! – wordt vervolgens overspoeld door lijsten van soms tientallen, maar vaker honderden, zoniet duizenden, producten.
E-commerce – zoals we het nu kennen – werkt niet. In de afgelopen 25 jaar hebben we alleen de producten uit de winkel online gebracht, niet het personeel dat ons helpt. Hierdoor dwalen klanten doelloos rond door de digitale pakhuizen op zoek naar hun naald in de hooiberg.
‘Klanten die twijfelen kopen niet’ toont aan dat ‘advies‘ het ontbrekende puzzelstukje in het e-commerce landschap is. De theorie én de praktijk komen aan bod. Zes vooraanstaande Nederlandse merken delen hun lessen, en een praktisch stappenplan maakt het makkelijk om direct te starten met guided selling. Want één ding maken de auteurs bovenal duidelijk: er is werk aan de winkel.
In het kort
Wie herkent dit gevoel niet? Je bent op zoek naar een cadeautje. Of een nieuwe telefoon. Of een boormachine. Vol goede moed surf je naar je favoriete website. Je typt een zoekterm in of klikt wat rond...
Specificaties
Auteur
Marja Silvertant
Uitgever
Uitgeverij Kompas B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
168
Ondertitel
Waarom e-commerce kapot is. En hoe we het kunnen maken.
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
11 december 2020
ISBN
9789492107275
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Klanten die twijfelen kopen niet"