In het kort

Auteur: Tom Compaijen
Taal: Nederlands
Pagina's: 288
Publicatiedatum: 9 februari 2024

Samenvatting

Elke organisatie krijgt vroeg of laat te maken met een crisis. Maar de echte crisis voor jouw organisatie is niet wat je overkomt, maar hoe jij reageert.

 

Een verkeerde reactie op een brand, hack, #metoo-geval of terrorismedreiging kan levens in gevaar brengen, duizenden tot miljoenen euro’s kosten en het vertrouwen in je organisatie ernstig schaden. Zou het niet fijn zijn als je precies weet wat je moet doen als je door een crisis overvallen wordt?

 

In dit boek krijg je van crisiscommunicatie-expert Tom Compaijen de bewezen formule voor goede crisiscommunicatie in zeven principes. Kom sterker uit de crisis, niet doordat je het beste voor jezelf hebt gedaan, maar het beste voor de getroffenen.

 

In Klaar voor elke Crisis ontdek je:

  • Hoe KPN bij uitval van alarmnummer 112 de plank volledig missloeg in Nieuwsuur en waarom

burgemeester Eberhard van der Laan juist zo geliefd was.

  • Hoe je het vertrouwen in jouw organisatie terugwint, ondanks dat er grote fouten zijn gemaakt.
  • De werking van de hersenen bij communicatie, zodat je de lessen beter begrijpt en onthoudt.

In het kort

Elke organisatie krijgt vroeg of laat te maken met een crisis. Maar de echte crisis voor jouw organisatie is niet wat je overkomt, maar hoe jij reageert.   Een verkeerde reactie op een brand, hac...

Specificaties

Auteur
Tom Compaijen
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
288
Ondertitel
De 7 principes voor goede crisiscommunicatie
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
9 februari 2024
ISBN
9789024458790

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Klaar voor elke crisis"

Dit kan ook een goede tijd zijn

Dit kan ook een goede tijd zijn

Roek Lips
€ 23,99
Financieel management in de praktijk

Financieel management in de praktijk

R. Liethof
€ 52,50