In het kort

Auteur: Peter Lam
Taal: Nederlands
Pagina's: 144
Publicatiedatum: 29 april 2019

Samenvatting

Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam. Kernbegrippen van professionele communicatie is de opvolger van Kiezen voor Communicatie. Uniek aan dit boek compleet geactualiseerd, met een nog logischer opbouw en vernieuwde vormgeving; het onmisbare fundament voor communicatie; helder en compact. Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website! video’s en links met heldere uitleg over modellen; begrippen en theorieën; aanvullende artikelen en literatuur.

In het kort

Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanu...

Specificaties

Auteur
Peter Lam
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
144
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
29 april 2019
ISBN
9789024424894

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Kernbegrippen van professionele communicatie"

1

1

€ 0,00
Lijn 3 (editie 2) stickervel biebboekjes

Lijn 3 (editie 2) stickervel biebboekjes

€ 0,00