Laden...
In het kort
Samenvatting
Interviewen voor Marketing-Insights is een strategische handleiding om diepe
en eerlijke inzichten, gedachten, gevoelens en wensen naar boven te krijgen uitkwalitatief onderzoek.
In het kort
Interviewen voor Marketing-Insights is een strategische handleiding om diepe en eerlijke inzichten, gedachten, gevoelens en wensen naar boven te krijgen uitkwalitatief onderzoek.
Specificaties
Auteur
Norbert H. Scholl
Uitgever
Clou, for Marketing, Inform. en Research
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
164
Ondertitel
Handleiding voor het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalitatief onderzoek met face-to-face- en video-interviews.
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
15 juli 2020
ISBN
9789081923378
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Interviewen voor Marketing-Insights"