In het kort

Auteur: Huib Koeleman
Taal: Nederlands
Pagina's: 256
Publicatiedatum: 16 april 2018

Samenvatting

Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie goed te laten functioneren, zeker in tijden van agile werken. Het draagt bij aan een prettige werkcultuur, waar medewerkers zich betrokken voelen, resultaten halen en kennis delen. In dit vervolg op het boek Interne communicatie als managementinstrument geeft de auteur handreikingen om de interne communicatie in de organisatie te verbeteren: op medewerker-, team- en organisatieniveau. Het boek behandelt actuele thema's, zoals: het belang van engagement; internal branding; verandercommunicatie; de inclusieve organisatie. Daarbij kijkt de auteur over de grenzen van het vak: ook bevindingen uit de HR-, organisatiekunde en neuropsychologie komen aan bod. Bijbehorende website Op internecommunicatie-koeleman.nl vind je extra tips, achtergrondinformatie en opdrachten. Doelgroep Interne communicatie is geschreven voor hbo- en wo-studenten die dieper op het onderwerp 'communicatie in organisaties' willen ingaan. Dit boek is ook geschikt voor communicatie- en HR-experts die de interne communicatie in hun organisatie willen verbeteren.

In het kort

Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie goed te laten functioneren, zeker in tijden van agile werken. Het draagt bij aan een prettige werkcultuur, waar medewerkers zich be...

Specificaties

Auteur
Huib Koeleman
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
256
Ondertitel
strategieën, methoden en rollen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
16 april 2018
ISBN
9789024400904

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Interne communicatie"

Interne communicatie als managementinstrument

Interne communicatie als managementinstr...

Huib Koeleman
€ 57,50
Opdrachtenboek 1

Opdrachtenboek 1

€ 0,00