In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 168
Publicatiedatum: 16 augustus 2024

Samenvatting

Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisch communicatie-, imago-, of reputatieplan schrijven. Het is geschikt voor zowel studenten als professionals. Het boek neemt de communicatieafdeling op strategisch en operationeel (marketingcommunicatie) mee in de analyse. Een positieve en sterke reputatie is het kostbaarste goed wat een organisatie heeft. Hoe beter en sterker het imago, des te harder trekt het nieuwe klanten en medewerkers aan en hoeft er minder besteed te worden aan verkoop en reclame. Sterke reputaties kunnen zelfs schandalen en andere crisismomenten overleven. Het gaat bij reputatiemanagement niet alleen om het opbouwen van een gewenste reputatie, maar ook om het monitoren, bijsturen en beschermen van de reputatie.

In het kort

Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisc...

Specificaties

Auteur
Ruud J.B. de Haas MBA
Uitgever
Mijnbestseller B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
168
Ondertitel
Zelf een strategisch reputatieplan schrijven.
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
16 augustus 2024
ISBN
9789463670715

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Imago en reputatie"

Marketingcalculaties | combipakket

Marketingcalculaties | combipakket

€ 0,00
Organizational Change as Collaborative Play

Organizational Change as Collaborative P...

Jaap Boonstra
€ 43,25