In het kort

Auteur: L. Pot
Taal: Nederlands
Pagina's: 144
Publicatiedatum: 19 mei 2009

Samenvatting

Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer?

Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een OEN zijn POEN bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag.

Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het lezen van dit boek wel beter. In werkelijkheid laten de hersenen van elke consument zich moeiteloos beïnvloeden door verkopers en marketeers. Lees dit boek en ontdek hoe je mensen met enkele eenvoudige psychologische vuistregels voortaan efficiënt van hun geld kunt scheiden.

Auteur Leo Pot is succesvol manager, marketingdeskundige en schrijver van het enthousiast ontvangen managementboek 'Kunst in zaken' (2006) en van 'Hoe pak je een oen zijn poen' (2009).

In het kort

Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog ve...

Specificaties

Auteur
L. Pot
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
144
Ondertitel
de psychologie van het overtuigen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
19 mei 2009
ISBN
9789077881545

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Hoe pak je een oen zijn poen"

Pensioen en de belangrijkste toekomstvoorzieningen

Pensioen en de belangrijkste toekomstvoo...

€ 133,45
De meerwaarde van Publiek-Private Samenwerking

De meerwaarde van Publiek-Private Samenw...

Stefan Verweij
€ 36,95
De dans van de leider op het ritme van de coach

De dans van de leider op het ritme van d...

Jos Moons
€ 30,00
Spiekboekje voor managers

Spiekboekje voor managers

Tjip Jong
€ 26,99