In het kort

Auteur: John Verhoeven
Taal: Nederlands
Pagina's: 240
Publicatiedatum: 29 juni 2017

Samenvatting

Meer klanten, betere relaties: bouw stap voor stap aan een slimme contentstrategie met Verhoevens tips, tools en het praktische Content Canvas.

In het kort

Meer klanten, betere relaties: bouw stap voor stap aan een slimme contentstrategie met Verhoevens tips, tools en het praktische Content Canvas.

Specificaties

Auteur
John Verhoeven
Uitgever
Atlas Contact, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
240
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
29 juni 2017
ISBN
9789047010067

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Het wat en hoe van contentstrategie"

Retaillogistiek en visual merchandising

Retaillogistiek en visual merchandising

€ 0,00
Schetsen naar de geest van de tijd.

Schetsen naar de geest van de tijd.

Jan Lantink
€ 34,50