In het kort

Auteur: Henk Volberda
Taal: Nederlands
Pagina's: 96
Publicatiedatum: 25 maart 2014

Samenvatting

Gedreven door ondernemingszin en grote turbulentie in de sector, verkennen financieel adviseurs nieuwe wegen. Een doorgeefluik van producten van banken en verzekeraars zijn ze niet meer. Wat is dan wel hun toegevoegde waarde? Dit boek laat zien hoe financieel adviseurs anno 2014 waarde creëren en hun businessmodel innoveren, en ook wat er nog beter kan. Onderzoek onder adviseurs en ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, diepte-interviews, case studies en wetenschappelijke inzichten zijn samengevoegd tot een leesbaar en verhelderend document met veel praktische tips.

In het kort

Gedreven door ondernemingszin en grote turbulentie in de sector, verkennen financieel adviseurs nieuwe wegen. Een doorgeefluik van producten van banken en verzekeraars zijn ze niet meer. Wat is dan we...

Specificaties

Auteur
Henk Volberda
Uitgever
Vrije Uitgevers, De
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
96
Ondertitel
van provisie naar waardecreatie
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
25 maart 2014
ISBN
9789490463335

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Het nieuwe businessmodel in financieel advies"

Wetenschap is geen mening

Wetenschap is geen mening

Roel Grit
€ 29,95
Inleiding sales, 2e druk, incl. TrainTool

Inleiding sales, 2e druk, incl. TrainToo...

Stefan Renkema
€ 0,00