In het kort

Auteur: P. Stamsnijder
Taal: Nederlands
Pagina's: 152
Publicatiedatum: 19 maart 2008

Samenvatting

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en
merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.
Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.

Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?
Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.

Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen,
reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.

In het kort

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl enmerkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, r...

Specificaties

Auteur
P. Stamsnijder
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
152
Ondertitel
rebranding: meesterwerk of mislukking
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
19 maart 2008
ISBN
9789052616322

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Het merk is dood, leve het merk"

Market Leader - Specialist Titles Marketing

Market Leader - Specialist Titles Market...

€ 0,00