In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 328
Publicatiedatum: 8 september 2024

Samenvatting

Waar plaatsen we de CTA?’, ‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’ ‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’ Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en marcom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen spreken ze een vreemde taal. In dit boek worden 150 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de marcom-wereld, leer je het vakjargon kennen. Zo babbel je binnen de kortste keren vlot mee met een marketeer en heeft een communicatie-expert geen geheimen meer voor jou. Voor studenten of eender wie interesse heeft in de marcom-wereld is dit boek een handige gids om overal mee te nemen, zeker bij de eerste stappen in het werkveld. Ben je even niet meer zeker of twijfel je over een term tijdens het werkplekleren of een stage? Blader dan snel even in dit boek en je bent weer helemaal zeker van je stuk!

In het kort

Waar plaatsen we de CTA?’, ‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’ ‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’ Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakj...

Specificaties

Auteur
Charlotte Van Hasselt
Uitgever
BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
328
Ondertitel
150 marketing- en communicatiebegrippen die iedereen moet kennen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
8 september 2024
ISBN
9789464788730

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Het marcom-ABC"

Jouw probleemloze carrière

Jouw probleemloze carrière

Ernst Dam
€ 34,99
ZakelijkSpreken Vormen, Technieken en Tactieken

ZakelijkSpreken Vormen, Technieken en Ta...

Cas De Bruijn
€ 0,00