Laden...
In het kort
Samenvatting
Hoe zorg je dat het kerkblaadje ook echt gelezen wordt? Hoe
past je website echt bij je kerk en wordt die aantrekkelijk?
Hoe richt je de diensten in, zodat het evangelie tot zijn recht
komt en iedereen zich welkom voelt? Hoe verhouden de liederen
zich tot de rest van de samenkomst? Hoe communiceer je als er
een schandaal of ramp plaatsvindt? Hoe onderhoud je contacten
met de plaatselijke media?
Deze en nog veel meer vragen komen aan bod in het tiende deel van
de succesvolle handboeken-reeks van Buijten & Schipperheijn,
Handboek voor kerkelijke communicatie. In 14 praktische, korte en
heldere hoofdstukken komen alle belangrijke kwesties van de interne
en externe communicatie, beeldvorming en uitwisseling van een kerk
aan bod.
Handboek voor kerkelijke communicatie is geschreven door drie
experts op dit gebied: Wouter van der Toorn (media-innovator bij
o.a. Agapè), Leendert de Jong (voormalig hoofdredacteur en media-
kenner) en Arie Kok (hoofdredacteur van De Nieuwe Koers en
voormalig hoofdredacteur van Visie).
In het kort
Hoe zorg je dat het kerkblaadje ook echt gelezen wordt? Hoe past je website echt bij je kerk en wordt die aantrekkelijk? Hoe richt je de diensten in, zodat het evangelie tot zijn recht komt en iederee...
Specificaties
Auteur
Leendert Jong
Uitgever
Buijten en Schipperheijn B.V., Drukkerij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
128
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
18 januari 2016
ISBN
9789058817990
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Handboek voor kerkelijke communicatie"