Laden...
In het kort
Samenvatting
Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die dagelijks worden geüpdated.
Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen.
Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie.
Uniek aan dit boek:
• De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020
• Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen
• Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten
• Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan)
• Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België
Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl
Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw
In het kort
Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de bes...
Specificaties
Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
304
Ondertitel
E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
19 februari 2019
ISBN
9789024401727
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Handboek E-commerce"