Laden...
In het kort
Samenvatting
Dit boek gaat over gedragsproblemen in scholen. De onderwijsleersituatie staat centraal, vooral het denken en handelen van leraren. Het gaat om hun visie, houding, overtuigingen en gevoelens ten opzichte van gedragsproblemen en hun strategieën. Wat doen ze om gedragsproblemen te voorkomen, te beperken of op te lossen? Het boek integreert eigen onderzoek naar praktijkkennis van leraren met wetenschappelijke literatuur.
Het boek is ook belangrijk voor interne begeleiders, zorgcoordinatoren, ambulante begeleiders, remedial teachers en andere deskundigen in en rond school, zoals (ortho)pedagogen, schoolpsychologen, jeugd- artsen, kinderpsychiaters en schoolmaatschappelijk werkers. Tevens biedt het achtergrondinformatie aan ouders.
Het boek is ook belangrijk voor interne begeleiders, zorgcoordinatoren, ambulante begeleiders, remedial teachers en andere deskundigen in en rond school, zoals (ortho)pedagogen, schoolpsychologen, jeugd- artsen, kinderpsychiaters en schoolmaatschappelijk werkers. Tevens biedt het achtergrondinformatie aan ouders.
In het kort
Dit boek gaat over gedragsproblemen in scholen. De onderwijsleersituatie staat centraal, vooral het denken en handelen van leraren. Het gaat om hun visie, houding, overtuigingen en gevoelens ten opzic...
Specificaties
Auteur
Kees Wolf
Uitgever
Acco uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
320
Ondertitel
het denken en handelen van leraren intuitie, theorie en reflectie
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
1 juli 2009
ISBN
9789033474989
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Gedragsproblemen in scholen"