In het kort

Auteur: Aart Lensink
Taal: Nederlands
Pagina's: 200
Publicatiedatum: 9 september 2015

Samenvatting

Formats The next step in contentmarketing In Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Formats die hard nodig zijn omdat ze binnen de contentstrategie van merken zorgen voor meer orde, meer structuur en minder los zand. Wat campagnes zijn voor reclamemakers, zijn formats voor contentmakers. En in formats zijn we goed in Nederland. We behoren, zeker op het terrein van tv-formats, tot de absolute wereldtop. Maar wat maakt een format een format? En wat maakt een format een succesvol format? Hoe ontwikkel je formats die helpen om de klant loyaal en mogelijk zelfs verslaafd te maken aan jouw verhaal? In dit boek analyseert de auteur meer dan honderd contentformats en leer je van de beste formatontwikkelaars. Zij komen uitvoerig aan het woord en delen hun inzichten en creatieve aanpak. Formats is geschreven voor marketeers, contentmakers, tv-makers, YouTubers en wellicht zelfs reclamemakers.

In het kort

Formats The next step in contentmarketing In Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Format...

Specificaties

Auteur
Aart Lensink
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
200
Ondertitel
de next step in contentmarketing
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
9 september 2015
ISBN
9789491560682

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Formats"

De financiele manager van de 21e eeuw

De financiele manager van de 21e eeuw

André Waal
€ 39,25
Sarphati FLEX (Online) marketing | combipakket

Sarphati FLEX (Online) marketing | combi...

€ 0,00