In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 118
Publicatiedatum: 23 juni 2007

Samenvatting

Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen deze vragen bevestigend beantwoorden. Zij vinden het moeilijk om met feedback om te gaan en lopen er liever met een boog omheen. Toch is open communiceren onontbeerlijk voor het bereiken van (top)prestaties in organisaties.


Dit praktische boek leert je luisteren naar wat anderen je zeggen en je eigen commentaar zo te geven dat anderen naar je luisteren. Je leert hoe je op een duidelijke manier commentaar kunt geven, zonder met je waardeoordelen anderen te kwetsen of af te kraken. Je krijgt inzicht in de angst en emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Zo verbeter je het persoonlijk functioneren van jezelf en de mensen om je heen.

In het kort

Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen deze v...

Specificaties

Auteur
Marieta Koopmans
Uitgever
Uitgeverij Thema
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
118
Ondertitel
commentaar geven en ontvangen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
23 juni 2007
ISBN
9789058711878

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Feedback"

Goede ouderenzorg, het draait om mensen

Goede ouderenzorg, het draait om mensen

Jennie Mast
€ 21,50
2014-04

2014-04

€ 49,50