In het kort

Auteur: Bonnie Jameson
Taal: Engels
Pagina's: 144
Publicatiedatum: 12 augustus 1997
Hoogte: 260 mm cm

Samenvatting

Drawing upon her 19-year career with retail giant Nordstrom, Inc., renowned for best-in-the-business customer service, Betsy Sanders presents a practical, easy-to-read guide which demonstrates what really works to create legendary customer service. "Should be required reading for all who deliver service to the public".--David Glass, President & CEO, Wal-Mart. 35 illus.

In het kort

Drawing upon her 19-year career with retail giant Nordstrom, Inc., renowned for best-in-the-business customer service, Betsy Sanders presents a practical, easy-to-read guide which demonstrates what re...

Specificaties

Auteur
Bonnie Jameson
Uitgever
Van Ditmar Boekenimport B.V.
Taal
Engels
Aantal pagina's
144
Ondertitel
Ordinary Acts, Extraordinary Outcomes
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
12 augustus 1997
ISBN
9780787909383
Hoogte
260 mm cm

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Fabled Service"

Navigating Aseannovation: The Reservoir Principle And Other Essays On Startups And Innovation In Southeast Asia

Navigating Aseannovation: The Reservoir...

€ 49,95
Riesen, P: ISO 20022 Empowering the Future of Payments

Riesen, P: ISO 20022 Empowering the Futu...

Patrick Riesen
€ 44,95