In het kort

Auteur: Jacko D'Agnolo
Taal: Nederlands
Pagina's: 119
Publicatiedatum: 28 januari 2011

Samenvatting

Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D’Agnolo. Met "En waar blijft de klant?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast. D’Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D’Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D’Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid. 

In het kort

Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D’Agnolo. Met "En waar blijft de klant?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ond...

Specificaties

Auteur
Jacko D'Agnolo
Uitgever
Creative Powerhouse B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
119
Ondertitel
klantrelaties duurzaam veranderd
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
28 januari 2011
ISBN
9789079922024

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "En Waar Blijft De Klant?"

102

102

€ 62,50
Integraal klachtenmanagement

Integraal klachtenmanagement

Kees Ahaus
€ 69,50