In het kort

Auteur: J. Spatjens
Taal: Nederlands
Pagina's: 70
Publicatiedatum: 10 november 2007

Samenvatting

Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.Natuurlijk zijn er veel goede voorbeelden bekend. Maar het komt nog veel te vaak voor dat medewerkers de ruimte niet (durven) nemen om er voor hun klanten het beste van te maken. En hoe veel directeuren roepen niet dat zij er moeite mee hebben dat 'hun' medewerkers niet de juiste ambassadeursrol vervullen?Over hoe dat komt en hoe zowel leidinggevenden als medewerkers hierin verandering kunnen brengen heeft Jos Spätjens dit boekje geschreven. Het is een pleidooi voor meer zelfinitiatief bij medewerkers om er voor klanten 'voor te gaan'. Tegelijk geeft hij managers en leidinggevenden tips en adviezen hoe ze zo'n cultuur kunnen bereiken.

In het kort

Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers word...

Specificaties

Auteur
J. Spatjens
Uitgever
BSL Media & Learning
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
70
Ondertitel
jij als trotse ambassadeur van jouw eigen zorgbedrijf
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
10 november 2007
ISBN
9789031351800

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Elke klant is er één!"

Het model voor morele besluitvorming

Het model voor morele besluitvorming

€ 17,75
Lineair programmeren in de bedrijfskunde

Lineair programmeren in de bedrijfskunde

Jacques Elst
€ 19,60