In het kort

Auteur: Jos Burgers
Taal: Nederlands
Pagina's: 176
Publicatiedatum: 9 februari 2017

Samenvatting

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.



In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!




  • Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.

  • Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.



Trefwoorden: Fans organisatie klantcontact klanten handleiding

In het kort

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je...

Specificaties

Auteur
Jos Burgers
Uitgever
Van Duuren Management B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
176
Ondertitel
hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
9 februari 2017
ISBN
9789089653291

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Eén fan per dag"

Jos Burgers over klantgerichtheid

Jos Burgers over klantgerichtheid

Jos Burgers
€ 30,99