In het kort

Auteur: Bart Lombaerts
Taal: Nederlands
Pagina's: 278
Publicatiedatum: 22 oktober 2020

Samenvatting

Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen.
Met meer dan 200 cases en voorbeelden.
Met concrete tips voor startende én ervaren content marketeers.

In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten.

Stilaan groeit het besef dat content marketing meer is. Het groeit uit tot een mindset, die niet enkel past op je blog of in je nieuwsbrief, maar die je kunt doortrekken in je volledige marketing- en communicatieaanpak.

Vier jaar na hun eerste boek over content marketing - waarvan meer dan 2000 exemplaren verkocht werden - brengen vier Belgische experts hun inzichten, methodes en bedrijfsgeheimen samen voor een nieuw basiswerk over dit onderwerp, geschreven vanuit hun eigen ervaring.

In het kort

Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases en voorbeelden. Met concrete tips voor startende én ervaren content marke...

Specificaties

Auteur
Bart Lombaerts
Uitgever
Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
278
Ondertitel
Hoe met straffe content je business doen groeien
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
22 oktober 2020
ISBN
9789401472357

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Dit is content marketing"

Over de wenselijkheid van een sentimentele economie

Over de wenselijkheid van een sentimente...

Henk Visscher
€ 27,95
2019

2019

€ 199,00