In het kort

Auteur: Dennis Lippens
Taal: Nederlands
Pagina's: 240

Samenvatting

De snelheid waarmee AI zich ontwikkelt is duizelingwekkend. Het voelt alsof er iedere dag een nieuwe tool op de markt komt. Hoe leer je als marketeer omgaan met de snelst evoluerende technologie van de jaren 2020? Geen paniek. Het lijkt misschien alsof artificiële intelligentie nog maar net het levenslicht zag, maar AI-technologie gaat al bijna 70 jaar mee. Ze evolueert snel, maar de onderliggende principes bestaan al lang. Hoe beter je die principes begrijpt, hoe beter je met AI overweg zal kunnen. In dit boek ontdek je wat artificiële intelligentie precies is en hoe die kunt inzetten om marketingstrategieën te optimaliseren. Hoe genereer je afbeeldingen die consistent zijn met je branding? Hoe laat je ChatGPT een pakkende tweet of blogpost schrijven? Op welke manier gebruiken merken nu al AI in hun marketinginspanningen? En hoe staat Google tegenover AI-gegenereerde content? Een onmisbare gids voor professionals op zoek naar een efficiënte en innovatieve marketingaanpak, met concrete voorbeelden en een toekomstgerichte aanpak.

In het kort

De snelheid waarmee AI zich ontwikkelt is duizelingwekkend. Het voelt alsof er iedere dag een nieuwe tool op de markt komt. Hoe leer je als marketeer omgaan met de snelst evoluerende technologie van d...

Specificaties

Auteur
Dennis Lippens
Uitgever
BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
240
Formaat
Paperback
ISBN
9789464778960

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Dit is AI marketing"

Commerciële televisie in Vlaanderen

Commerciële televisie in Vlaanderen

Tim Raats
€ 44,99
Handboek coachen bij stress en burn-out

Handboek coachen bij stress en burn-out

Annita Rogier
€ 32,50