In het kort

Auteur: Maurits Kaptein
Taal: Nederlands
Pagina's: 192
Publicatiedatum: 15 oktober 2012

Samenvatting

Verleidingskunst in het digitale tijdperk: ontdek hoe online winkels de charme van een rasverkoper kunnen evenaren. Een reis door psychologie, technologie en ethiek van moderne marketing.

In het kort

Verleidingskunst in het digitale tijdperk: ontdek hoe online winkels de charme van een rasverkoper kunnen evenaren. Een reis door psychologie, technologie en ethiek van moderne marketing.

Specificaties

Auteur
Maurits Kaptein
Uitgever
Atlas Contact, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
192
Ondertitel
hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
15 oktober 2012
ISBN
9789047005452

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Digitale verleiding"

Succesvol invoeren van zelfsturende teams

Succesvol invoeren van zelfsturende team...

R. Leliveld
€ 43,75