Laden...
In het kort
Samenvatting
Digitale technologieën zoals sociale media, mobiel, kunstmatige intelligentie, The Internet of Things en robots leiden tot nieuwe business modellen en maken een andere manier van werken noodzakelijk. Er is geen alternatief – alle business wordt digitaal.
Dit boek beschrijft een allesomvattende benadering voor de onvermijdelijke digitale transformatie van de onderneming. Waar moet je op letten bij het digitaliseren van producten en productieprocessen? Welke opties heb je als distributie via platforms verloopt en de machtsverhoudingen in de waardeketen plotseling omslaan? Hoe richt je een organisatie in die innovatief is, snel inspeelt op veranderende omstandigheden en samenwerkt met externe partijen in de crowd?
Leiderschap in de digitale transformatie is meer een strategisch managementprobleem dan een technologische uitdaging. Je moet opnieuw uitvinden waar je bedrijf voor staat, een digitaal business model ontwerpen en ingrijpende veranderingen implementeren. Dit boek biedt bestuurders, directeuren, managers en adviseurs van bestaande bedrijven een duidelijk kader voor het het formuleren van een digitale strategie aangevuld met praktisch toepasbare modellen en checklists.
In het kort
Digitale technologieën zoals sociale media, mobiel, kunstmatige intelligentie, The Internet of Things en robots leiden tot nieuwe business modellen en maken een andere manier van werken noodzakelijk....
Specificaties
Auteur
Willem Peter Ridder
Uitgever
Mijnbestseller B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
182
Ondertitel
strategisch management in de onvermijdelijke digitale transformatie
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
8 maart 2016
ISBN
9789463187817
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Digital by default"