In het kort

Auteur: Michel Jansen
Taal: Nederlands
Publicatiedatum: 28 augustus 2015

Samenvatting

De vijf stappen naar een betekenisvol merk Ontdek de kracht van archetypen Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een organisatie. Dit boek laat zien hoe archetypen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit. Is jouw merk een nar, een minnaar, een rebel of heeft het meer weg van een ontdekker of verzorger? In De vijf stappen naar een betekenisvol merk krijg je uitleg wat deze en andere archetypen inhouden en wat de voordelen zijn van een merk bouwen met archetypen. Lees hoe je met behulp van deze archetypen je merk kunt laten aansluiten op de wensen en behoeften van de consument. Een gedetailleerd stappenplan geeft je de tools om zelf een archetypische merkidentiteit te creëren. Dit boek is geschreven voor merkenbouwers; (marketing)communicatie- en brand managers, maar ook directie en HR.

In het kort

De vijf stappen naar een betekenisvol merk Ontdek de kracht van archetypen Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een organisatie. Dit boek laat zien hoe arc...

Specificaties

Auteur
Michel Jansen
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Ondertitel
ontdek de kracht van archetypen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
28 augustus 2015
ISBN
9789491560941

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De vijf stappen naar een betekenisvol merk"

De grondslagen van inkoopmanagement

De grondslagen van inkoopmanagement

€ 69,50
De reis door het Rijk van Koning Klant

De reis door het Rijk van Koning Klant

Harald Pol
€ 24,95
Management en non-dualiteit

Management en non-dualiteit

€ 14,95
Hoe lopen de hazen?

Hoe lopen de hazen?

Linda Ho
€ 44,95