In het kort

Auteur: Frank Faassen
Taal: Nederlands
Pagina's: 216
Publicatiedatum: 9 mei 2023

Samenvatting

De businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties. Dat doet hij door te denken en werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een constructieve samenwerking met sales en een structuur van werken die niet alleen tot zichtbaarheid en conversie leidt, maar vooral tot focus voor prospecteren en het vergroten van de betrokkenheid van doelgroepen.

Dit alles maakt de rol van de businessmarketeer strategischer, de functie boeiender en de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevoller voor organisaties.

In het kort

De businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties. Dat doet hij door te denken en werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een c...

Specificaties

Auteur
Frank Faassen
Uitgever
Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
216
Ondertitel
Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
9 mei 2023
ISBN
9789401490658

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De strategische businessmarketeer"

Leren interveniëren in verwaarloosde organisaties

Leren interveniëren in verwaarloosde org...

Joost Kampen
€ 57,25
Spiekboekje voor managers

Spiekboekje voor managers

Tjip Jong
€ 28,99