In het kort

Auteur: Cor Hospes
Taal: Nederlands
Pagina's: 240
Publicatiedatum: 7 november 2018

Samenvatting

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbouwen. Waar jouw bedrijf of organisatie kan uitgroeien tot een expert en van waaruit jij die autoriteit kunt verzilveren. Hoe? Je leert het in De power van een contentplatform. Op basis van een model dat verschillende bedrijven eerder al succesvol hebben toegepast. En een draaiboek waarmee jij je bedrijfscultuur in acht stappen contentklaar maakt. Cor Hospes is creatief directeur van Merkjournalisten, een bureau dat merken en mensen helpt met het vertellen van opmerkelijke verhalen. Hij is een internationaal vermaard spreker. Met zijn bureau werkt hij voor kleine en vooraanstaande bedrijven. Hij schreef verschillende bestsellers over contentmarketing, storytelling en sociale media. [quote] ‘Wat een gaaf boek zeg, kan zomaar de nieuwe standaard worden op het gebied van contentmarketing in Nederland.’ – Bas Hakker, Frank.news

In het kort

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbou...

Specificaties

Auteur
Cor Hospes
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
240
Ondertitel
Hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
7 november 2018
ISBN
9789024426645

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De power van een contentplatform"