In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 200
Publicatiedatum: 12 september 2019

Samenvatting

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?



WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?



HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?



Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.



De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.



Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.



Trefwoorden: Digitalisering marketing medium message method klanten strategie Bert van Wassenhove handleiding

In het kort

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral...

Specificaties

Auteur
Bert Van Wassenhove
Uitgever
Duuren Media, Van
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
200
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
12 september 2019
ISBN
9789492873026

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De marketingbijbel voor een digitale wereld"

Online marketing voor het MBO

Online marketing voor het MBO

René Beke
€ 42,80
Een veiligheids- en gezondheidsmanagementsysteem volgens Veiligheidschecklist Aannemers VCA 2017/6.0

Een veiligheids- en gezondheidsmanagemen...

Jan Dillen
€ 39,00