In het kort

Auteur: Nienke Bloem
Taal: Nederlands
Pagina's: 140
Publicatiedatum: 26 februari 2024

Samenvatting

ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij! De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over customer experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt. Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld! Over de auteurs: Nienke Bloem wordt ook wel dé CX-expert van Nederland genoemd. Nienke was verantwoordelijk voor CX bij KPN en is een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer als het gaat over klantbeleving. Nienke is officieel Resource & Training Partner bij Customer Experience Professional Association (CXPA) en heeft vele customer experience professionals geholpen om hun Customer Experience Expert Accreditatie (CCXP) te halen. Evelien van Damme ondersteunt B2Ben B2C-organisaties en overheidsinstellingen bij diverse transformaties waarbij customer experience en plezier maken centraal staan. Evelien is CCXPgecertificeerd. Karolien van der Ouderaa helpt gemeentes, maar ook grote B2B- en B2C-organisaties om de klant centraal te stellen en om het gedachtegoed van customer experience tot leven te brengen bij klanten.

In het kort

ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig b...

Specificaties

Auteur
Nienke Bloem
Uitgever
Eburon Uitgeverij B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
140
Ondertitel
Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
26 februari 2024
ISBN
9789463015035

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De CX Travel Guide"