In het kort

Auteur: Luc Cipers
Taal: Nederlands
Pagina's: 192
Publicatiedatum: 31 maart 2025

Samenvatting

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed: wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit, schaarste en eenheid. Het boek reikt bovendien een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.

Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.

 

'Als een van 's werelds eerste Cialdini-gecertificeerde professionals maakt Luc de kunst van overtuigen toegankelijk. Met dit boek krijg jij de tools in handen om vaker die "ja" te krijgen en je carrière een krachtige boost te geven.'
- Bas Wouters | Co-founder en CEO Cialdini Institute

In het kort

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed: wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit, schaarste en eenheid. Het boek reikt bovendien een praktische m...

Specificaties

Auteur
Luc Cipers
Uitgever
Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
192
Ondertitel
en de 7 principes die je invloed en overtuigingskracht versterken
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
31 maart 2025
ISBN
9789020938166

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De Cialdini-methode"

Het groot werkvormenboek voor de zorg

Het groot werkvormenboek voor de zorg

Sasja Dirkse
€ 49,95