In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 192
Publicatiedatum: 2 september 2024

Samenvatting

Meer dan de helft van alle CX-initiatieven faalt. Het blijkt moeilijk te zijn om als organisatie werkelijk vanuit klantbeleving te werken. Tijd voor deze concrete aanpak die werkt!

In het kort

Meer dan de helft van alle CX-initiatieven faalt. Het blijkt moeilijk te zijn om als organisatie werkelijk vanuit klantbeleving te werken. Tijd voor deze concrete aanpak die werkt!

Specificaties

Auteur
Jean-Pierre Thomassen
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
192
Ondertitel
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
2 september 2024
ISBN
9789024465699

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Customer Experience: van cult naar cultuur"