Laden...
In het kort
Samenvatting
Crowdfunding wordt geassocieerd met geld ophalen. Maar het is zoveel meer dan dat. Crowdfunding is marketing, sales, PR, een netwerk opbouwen …
Dit boek benadert crowdfunding vanuit een ondernemersperspectief en geeft inzichten in de verschillende vormen van crowdfunding. De focus ligt voornamelijk op reward-based crowdfunding. Als lezer duik je in een handleiding gebaseerd op succesvolle en niet-succesvolle campagnes uit de laatste vijf jaar.
Dit boek is een must-read als je je wil verdiepen in crowdfunding of wanneer je als ondernemer zelf een crowdfundingcampagne wil starten. Door de mix van theorie en praktijkcases pas je jouw verworven kennis snel en gemakkelijk toe in de praktijk.
Nathalie De Schepper heeft zich de afgelopen vijf jaar gespecialiseerd in crowdfunding. Ze ging in haar beginjaren in de leer bij Douw en Koren, destijds het meest vooraanstaande crowdfunding agency in Europa. In dit boek legt ze jou uit waarom deze financieringsvorm de moeite waard is en hoe die een impact zal hebben op het toekomstige financieringslandschap.
Het voorwoord van het boek werd geschreven door Michaël Van Droogenbroeck, financieel expert bij de VRT.
In het kort
Crowdfunding wordt geassocieerd met geld ophalen. Maar het is zoveel meer dan dat. Crowdfunding is marketing, sales, PR, een netwerk opbouwen … Dit boek benadert crowdfunding vanuit een ondernemerspe...
Specificaties
Auteur
Nathalie De Schepper
Uitgever
die Keure Uitgeverij-Drukkerij NV
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
184
Ondertitel
Een handleiding voor jouw reward-based campagne
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
30 september 2021
ISBN
9789048642267
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Crowdfunding Essentials"