In het kort

Auteur: Karin Garritsen
Taal: Nederlands
Pagina's: 160
Publicatiedatum: 23 januari 2018

Samenvatting

Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden?

Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning.

  • Voor communicatie- en marketingprofessionals én hbo-studenten.
  • Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en -planning.
Trefwoorden: Content contentmaketing organisaties strategie klanten DNA producten diensten succes Karin Garritsen

In het kort

Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloo...

Specificaties

Auteur
Karin Garritsen
Uitgever
Duuren Media, Van
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
160
Ondertitel
Waarom je klant, jouw klant is
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
23 januari 2018
ISBN
9789089653840

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA"