Laden...
In het kort
Samenvatting
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven en vraagstukken.
Commerciële calculaties 2 biedt je duidelijke handvatten in de vorm van het model van het strategische marketingplanningsproces. Voor jou als (beginnende) marketeer is het immers van belang welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug en er wordt steeds duidelijk aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren. Alle hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. Het laatste hoofdstuk van het boek bevat geïntegreerde vraagstukken waarmee alle stof wordt herhaald. Commerciële calculaties 2 is ook beschikbaar als e-book.
Wat is nieuw in de zesde editie van Commerciële calculaties 2?
De zesde editie van Commerciële calculaties 2 heeft een meer modelmatige aanpak dan voorgaande edities. Daarnaast bevat deze nieuwe druk berekeningen op het gebied van online marketing. Ook is er een nieuw hoofdstuk toegevoegd over het uitvoeren van een pitch en de daarbij behorende beslissingscalculaties. Er is bovendien rekening gehouden met de meest actuele NIMA-B exameneisen.
Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier oefenvragen, casussen, modellen en geprogrammeerde modelberekeningen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven en vraagstukken.
Commerciële calculaties 2 biedt je duidelijke handvatten in de vorm van het model van het strategische marketingplanningsproces. Voor jou als (beginnende) marketeer is het immers van belang welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug en er wordt steeds duidelijk aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren. Alle hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. Het laatste hoofdstuk van het boek bevat geïntegreerde vraagstukken waarmee alle stof wordt herhaald. Commerciële calculaties 2 is ook beschikbaar als e-book.
Wat is nieuw in de zesde editie van Commerciële calculaties 2?
De zesde editie van Commerciële calculaties 2 heeft een meer modelmatige aanpak dan voorgaande edities. Daarnaast bevat deze nieuwe druk berekeningen op het gebied van online marketing. Ook is er een nieuw hoofdstuk toegevoegd over het uitvoeren van een pitch en de daarbij behorende beslissingscalculaties. Er is bovendien rekening gehouden met de meest actuele NIMA-B exameneisen.
Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier oefenvragen, casussen, modellen en geprogrammeerde modelberekeningen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
In het kort
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het...
Specificaties
Auteur
Gerard Minnaar
Uitgever
Noordhoff
Taal
Nederlands
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
3 juli 2017
ISBN
9789001877279
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Commerciële calculaties 2"