In het kort

Auteur: Marc Katwijk
Taal: Nederlands
Pagina's: 144
Publicatiedatum: 14 juni 2013

Samenvatting

Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardigheden dan meestal in het eigen vakgebied ontwikkeld zijn. Met de inzichten uit dit boek zijn deze vrij eenvoudig toe te passen in de praktijk. De oplossing is niet het oefenen van een vlotte babbel, de perfecte elevator pitch of overtuigen met stapels bewijs en argumenten. Klanten overtuig je door te luisteren! Hoe ontdek je de werkelijke behoeften, belangen en verwachtingen? Dit boek beschrijft op praktische, vlotte en verhelderende wijze de essentiële inzichten en toepassingen om opdrachten gegund te krijgen en langdurige samenwerking met jouw klanten aan te gaan. Jouw sales- en adviesgesprekken gaan veel relaxter en worden leuker om te doen. Succes is dan onvermijdelijk. De volgende thema’s worden in dit boek behandeld: • Bewust worden van je luister-intentie. • Commerciële ruimte creëren. • Ontdek behoeften en belangen. • Doelen en verwachtingen concreet maken. • Kijk over de deal heen.

In het kort

Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardigheden...

Specificaties

Auteur
Marc Katwijk
Uitgever
Remarcable
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
144
Ondertitel
Over oenen, kampioenen en strandballen
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
14 juni 2013
ISBN
9789082073409

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Commercieel luisteren"

Persoonlijk meesterschap in management

Persoonlijk meesterschap in management

R.E. Quinn
€ 32,50