In het kort

Auteur: Michel Buhrs
Taal: Nederlands
Publicatiedatum: 18 januari 2016

Samenvatting

City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aansluitende ontwikkeling en goede promotie, is essentieel voor een stad of gebied om succesvol te worden. Oftewel, een stad of gebied waar de klant graag komt: als bewoner, bezoeker, student, ondernemer of investeerder.
Binnen de city- en gebiedsmarketing is de Brandstation-­metho­diek een begrip. Deze methodiek is ruim tien jaar toegepast, beproefd en geoptimaliseerd. De Brandstation helpt partijen stapsgewijs bij de zoektocht naar een onderscheidende identiteit van hun regio, stad, wijk, winkelgebied of werklocatie en hoe deze effectief in de markt te zetten. In dit boek City- en gebiedsmarketing maakt u uitgebreid kennis met de Brandstation en met dertig van de meest interessante praktijkvoorbeelden waarbij de methodiek is toegepast.

City- en gebiedsmarketing is de opvolger van het boek Gebieds­mar­keting van Michel Buhrs uit 2008. Dit boek is een standaard voor de vakwereld en wordt gebruikt als basisliteratuur bij vele studies en cursussen. Michel Buhrs is oprichter en directeur van Bureau Buhrs, bureau voor communicatie en gebiedsmarketing.

In het kort

City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aanslui...

Specificaties

Auteur
Michel Buhrs
Uitgever
Scriptum Books
Taal
Nederlands
Ondertitel
kiezen voor een succesvolle toekomst voor stad, wijk, woon-, werk- en winkelgebied
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
18 januari 2016
ISBN
9789463190138

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "City- en gebiedsmarketing"

“As ’s Lievenheir un dejur dicht doet, zet ie altééd un raam veer je op.”

“As ’s Lievenheir un dejur dicht doet, z...

Jan Jonk
€ 0,00
Deel 1 de we woorden vinden 1000 v.C. - 1492

Deel 1 de we woorden vinden 1000 v.C. -...

Simon Schama
€ 25,99