In het kort

Auteur: Carlijn Postma
Taal: Nederlands
Pagina's: 176
Publicatiedatum: 23 september 2019

Samenvatting

Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? En hoe zorg je er dan ook nog voor dat iedereen op al die kanalen hetzelfde verhaal vertelt? Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood. Dit is geen saai marketingboek, maar een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Met bingemarketing zorg je ervoor dat mensen jouw verhalen wél willen consumeren. Niet slechts één aflevering, maar als een loyale en betrokken lezer, kijker of luisteraar. Als een ware showrunner bouw je zo aan je eigen loyale en betrokken publiek.

In het kort

Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? En hoe zorg je er dan ook nog voo...

Specificaties

Auteur
Carlijn Postma
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
176
Ondertitel
Het beste scenario voor het bouwen van je merk
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
23 september 2019
ISBN
9789024427680

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Bingemarketing"

Strategisch management voor de gezondheids- en welzijnssector

Strategisch management voor de gezondhei...

Raf Rycke
€ 44,99
Richtlijnen voor de jaarverslaggeving, middelgrote en grote rechtspersonen 2026

Richtlijnen voor de jaarverslaggeving, m...

€ 338,75