Laden...
In het kort
Samenvatting
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
Als frontofficemedewerker ben je het aanspreekpunt voor de klant of gast. Je zorgt voor een persoonlijke dienstverlening zonder de belangen van het bedrijf uit het oog te verliezen. In dit boek staan de producten en diensten centraal die betrekking hebben op eigenvervoerreizen. Je leest alles over eigen vervoer, verblijf, het boekingsproces, verzekeringen en prijzen berekenen.
Bij dit theorieboek horen de frontoffice- en backoffice-werkboeken uit het basisdeel: Verblijfsrecreatie, Dagrecreatie, Hotel, Reisbranche en Toeristisch informatiebedrijf. In de Tendens Toerisme profieldeel-werkboeken - Promoten en verkopen - wordt verwezen naar dit theorieboek.
In het kort
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie e...
Specificaties
Auteur
Mieke Jobse-Heeringa
Uitgever
Boom Beroepsonderwijs
Taal
Nederlands
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
31 maart 2016
ISBN
9789037228519
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Basisdeel"