In het kort

Auteur: Marcel Haas
Taal: Nederlands
Pagina's: 250
Publicatiedatum: 13 november 2014

Samenvatting

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z Medewerkers bepalen het succes van een organisatie! Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe je dat? Door te investeren in een sterk werkgeversmerk. En door te communiceren op een manier die het employer brand in al zijn facetten tot leven laat komen. Toch is er nog (te) weinig aandacht voor dit onderwerp. In dit vakboek vind je daarom alle informatie over employer branding en arbeidsmarktcommunicatie gebundeld. Je leert wat de rol is van het werkgeversmerk, hoe je het DNA van een merk ontdekt en hoe je met communicatie een plek verovert voor het employer brand in het brein van passende (potentiële) medewerkers. Het boek is bedoeld voor zowel HR- als communicatieprofessionals en dient als aanvulling op de vakliteratuur van relevante opleidingen.

In het kort

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z Medewerkers bepalen het succes van een organisatie! Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aanto...

Specificaties

Auteur
Marcel Haas
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
250
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
13 november 2014
ISBN
9789491560736

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z"

teacher's guide

teacher's guide

€ 0,00
Leerwerboek

Leerwerboek

€ 0,00
Kleurrol XL - Sprookjes

Kleurrol XL - Sprookjes

Interstat
€ 0,00
Keuzedeel Cameratoezicht

Keuzedeel Cameratoezicht

€ 0,00