Laden...
In het kort
Samenvatting
Charida Dorder is auteur van het boek AI in marketing, 10+ jaar werkzaam in het marketingvak en oprichtster van het platform aiformarketingacademy.com. Het platform dat marketingprofessionals ondersteunt bij het begrijpen en toepassen van Artificial Intelligence. Als spreker voor o.a. het AI-program aan de Ivy League Colombia University in New York focust Charida zich op het toegankelijk maken van AI. Daarnaast is ze member van de Nederlandse AI Coalitie, partner van het Responsible Applied AI programma aan de Hogeschool Rotterdam, executive teacher aan de Erasmus Universiteit, docent aan Beeckestijn Business School en begeleidt ze AI-trajecten voor mkb’ers, agencies en corporates.
In het kort
Charida Dorder is auteur van het boek AI in marketing, 10+ jaar werkzaam in het marketingvak en oprichtster van het platform aiformarketingacademy.com. Het platform dat marketingprofessionals onderste...
Specificaties
Auteur
Charida Dorder
Uitgever
Duuren Media, Van
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
224
Ondertitel
Gids voor de marketingprofessional van de toekomst
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
23 februari 2023
ISBN
9789089656681
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "AI in marketing"