In het kort

Auteur: Adrie Dolman
Taal: Nederlands
Publicatiedatum: 16 mei 2016

Samenvatting

Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te verspillen. Dit boek laat zien wat agile marketing precies inhoudt. Slimmigheden uit Agile, Scrum en Lean, modellen, inzichten en voorbeelden zorgen voor praktische handvatten. Agile marketing is met name geschreven voor marketingmanagers, propositie en productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders. Maar eigenlijk voor iedereen die beter wil inspelen op de behoefte van de klant en de markt.

In het kort

Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te ver...

Specificaties

Auteur
Adrie Dolman
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Ondertitel
sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
16 mei 2016
ISBN
9789492196125

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Agile marketing"

Werkplanner Klaver Pink - To Do Planner - A4 - Ongedateerd.

Werkplanner Klaver Pink - To Do Planner...

Kris Degenaar
€ 24,95
Organisatieontwikkeling met theory u

Organisatieontwikkeling met theory u

Esther Haan
€ 39,95
Creatief zakelijk schrijven

Creatief zakelijk schrijven

€ 26,95