Laden...
In het kort
Samenvatting
Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? Mensen geven hun schaarse aandacht alleen nog uit aan merken die hun leven verrijken. Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Met als resultaat minder marketingverspilling, blijere klanten en een hogere bedrijfsresultaat.
• Aandachtsmarketing biedt een krachtige, eenvoudige en bewezen werkwijze om aandacht voor jouw merk te verdienen en geeft handvatten om direct aan de slag te gaan.
• Zes bewezen aandachtstrekkers: Ontdek met welke zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers je aandacht voor jouw merk trekt.
• Verdiende aandacht-canvas® : Ontwikkel met behulp van het Verdiende aandacht-canvas een onderscheidende en duurzame marketingstrategie.
• Vijftig interviews op het hoogste niveau: Raak geïnspireerd door de verhalen van de beste marketeers van Nederland.
Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef de bestseller Verdiende aandacht en blogt voor Marketingfacts. Daarnaast is hij oprichter van Energize, het marketingbureau voor verdiende aandacht. Klaas heeft een vaste rubriek in Adformatie , is gastdocent aan de Nyenrode Business Universiteit en host van de prijswinnende podcast CMOtalk.
www.energize.nl/aandachtsmarketing
In het kort
Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog...
Specificaties
Auteur
Klaas Weima
Uitgever
Vrije Uitgevers, De
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
240
Ondertitel
De krachtige en bewezen methode voor merkontwikkeling
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
21 oktober 2019
ISBN
9789492528407
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Aandachtsmarketing"